پیش لرزه تولد
شما متولد چه ماهی هستین ؟
فروردین : بد کینه
اردیبهشت : داغون
خرداد : نا امید
تیر : دو دره باز
مرداد : گناه کار
شهریور :
خود خواه

مهر :
زیبا .جذاب . بامرام. خوش تیپ. مهربان . با معرفت، باگذشت، با تدبیر، یک مدیر موفق،آینده نگر ،اصن عـــالی، هر چی بگم کم گفتم، همه چی تمووووم ،فوق العادست این بشر.....♥♥♥
ابان : غیر قابل تحمل
اذر : بداخلاق
دی : افتضاح
بهمن : دم دمی
اسفند: :| قاتل
بخدا مدیونین فک کنین مهرماهی ام


نظرات شما عزیزان:

مجتبی لاغری فیروزجایی
ساعت16:10---1 آذر 1392
داداش به متولدین خرداد و تیر و مرداد این چیزا نمیچسبه من که خردادیم و اونایی هم که متولد تیر و مردادن خیلی قبول دارم مثله hichkasکه نمونه متولدین تیر هس:البته با حرف یه الف بچه که متولدین این ماه ناراحت نمیشن:بابا تو خوبی...

با مرام
ساعت19:14---10 آبان 1392
آقاقبول نیس افتضاح که نمیشه!اشک کدومتونید؟کارتون دارم
پاسخ: خانوم اجازه ماییم!!!


Moonlight
ساعت19:08---3 آبان 1392
مثلا چه کاریم پیشت گیره؟فعلا که تو یه کاریت پیش من گیره!!!
پاسخ:از جلو چشمام خفه شو!!! :)


Moonlight
ساعت14:07---3 آبان 1392
اگه من میخواستم بکشمت که فکر برادریتو نمیکردم میکشتمت اگه نمیکشمت بس که گلم!!!
پاسخ: نخیر چون کارت پیشم گیره آررررررررره : )


♥♠بهاره♠♥
ساعت19:36---1 آبان 1392
yaniiiiiiiiiii man gatelam?ya gatel

khaham shood?ha
پاسخ:نمیدونم من یه نفر رو میشناسم اسفندیه یعنی اگه برادرش نبودم تا حالا 10 بار منو کشته بود رو اون حساب گفتم


Moonlight
ساعت22:24---21 مهر 1392
هه هه خوشم میاد خوب میشناسیم به اون قسمتشم میرسیم فعلا قاتل باش چون جامعه بهت احتیاج داره!!!!

Moonlight
ساعت16:23---21 مهر 1392
قاتل خودتی!!!!!
پاسخ: غصه نخور بالاخره جامعه با قاتلم نیاز داره حالا بذار بیام خونه بعد منو بکش


ایمانیان
ساعت16:12---18 مهر 1392
این پست مشکوکه....!!!!!!!

ماکه توی هیچ کدوم از منابع خصوصیات ماه هارو اینطوری ندیده بودیم!!!!!!!!!!
پاسخ:منبع موسسه ژئوفیزیک دانشگاه کمبریج : ) بعله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 مهر 1392 ا 9:51 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.